În cazul în care aveți o problemă cu interacțiunea umană din hoteluri, tocmai s-a deschis o unitate de cazare în care este suficient un smartphone, nimic altceva.
WeChat este la fel de popular în China precum WhatsApp în Europa. Prin extensii, plugin-uri și actualizări constante, WeChat a devenit însă mult mai mult decât o simplă aplicație de chat precum toate celelalte pe care le aveți pe mobil. Cu ajutorul ei se poate comanda un taxi, se pot face rezervări la hotel și, de curând, a început să faciliteze toate interacțiunile pe care le-ai putea avea cu o unitate de cazare.
Telefonul ține loc de cheie la intrarea în cameră
Creatorii WeChat au încheiat un parteneriat cu InterContinental pentru a deschide un hotel inteligent în Shanghai. Ideea de hotel smart face referire la faptul căvă vei putea folosit smartphone-ul din buzunar pentru a face rezervare, pentru a încheia operațiunea de check-in și, nu în ultimul rând, pentru a intra în cameră. Telefonul ține loc de cheie la intrare. Pentru a confirma identitatea când ajungiți la hotel se utilizează un mecanism de recunoaștere facială. Același smartphone vă ajută să comandați room service, să ajustați temperatura la aerul condiționat, să modificați luminozitatea și, nu în ultimul rând, să deschdeți sau să închideți jaluzelele.
Hotelul este la 26 de metri sub pământ, dar din câte se pare, este suficient de bine construit încât să nu existe probleme cu conexiunea la internet sau confortul psihologic.