Primul magazin Tommy Hilfiger s-a deschis în Mega Mall, pe 28 septembrie. Fanii brand-ului pot găsi încălțăminte și accesorii la care până acum aveau acces mai greu. Magazinul este al 13-lea din țară și cel mai nou, într-un portofoliu în creștere de magazine ale cunoscute firme din întreaga lume. Magazinul este operat de Sarkk S.A., distribuitor exlusiv al mărcii în România.
Cu o suprafață de 101 mp, designul magazinului reflectă noul concept global de vânzare cu amănuntul al lui Tommy Hilfiger, care îmbină patrimoniul american al mărcii cu finisaje curate, moderne și cu o estetică luminoasă, aerisită. Fațada exterioară îmbină lemnul lăcuit alb lucios și oțelul inoxidabil lustruit, cu accente în paleta de culori roșu, alb și albastru a mărcii. Interiorul preia stilul de viață nautic – una dintre sursele de inspirație îndelungate ale lui Tommy Hilfiger. Panourile de iluminat lăcuite în alb sunt așezate pe parchetul de stejar rustic. Mobilierul este realizat din lemn alb lucios, cu accente din oțel inoxidabil lustruit, lemn de nuc și sticlă.
Noua colecție TommyXZendaya toamnă 2019, disponibilă în magazin
Magazinul prezintă stiluri de încălțăminte și accesorii din colecția TommyXZendaya toamnă 2019, a doua colaborare între designerul american Tommy Hilfiger și actrița și ambasadoarea la nivel global a mărcii , Zendaya. De asemenea, sunt disponibile modele din cea de-a treia colecție colaborativă TommyXLewis, realizată de Tommy Hilfiger împreună cu pilotul de curse britanic, de cinci ori campion FIA Formula OneTM World Drivers și ambasadorul global al mărcii pentru bărbați TOMMY HILFIGER, Lewis Hamilton. În plus, consumatorii pot achiziționa colecția de încălțăminte și accesorii pentru bărbați și femei TOMMY HILFIGER din Toamna anului 2019, inspirată de o confruntare conștientă între funcționalitate și patrimoniu.
Lansarea magazinului va fi celebrată pe data de 10 octombrie, în cadrul unui eveniment dedicat, la care vor participa vedete, influenceri și jurnaliști români de la cele mai importante publicații de modă și lifestyle.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferi produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.