Calvin Klein a anunţat că renunţă la linia sa de haine prêt-à-porter de lux pentru a se consacra pe moda pentru marele public. Decizia a fost luată ca urmare a unei repoziţionări iniţiate de casa-mamă PVH.
„Pot confirma că marca Calvin Klein 205W39NYC se va închide”, a indicat, pentru AFP, un purtător de cuvânt al lui Calvin Klein. Această etichetă a fost până în prezent dedicată produselor de lux ale casei create în 1968. Calvin Klein a prezentat în fiecare anotimp, prin Săptămâna Modei de la New York, o colecţie de lux semnată „CK”.
În august 2016, grupul PVH l-a cooptat pe creatorul belgian Raf Simons, care a lucrat şi pentru Dior, cu scopul de a reinventa marca, pentru a compensa evoluţia sa după plecarea fondatorului său newyorkez Calvin Klein, în 2002.
Scoaterea produselor de lux a dus la concedierea a 100 de oameni
Grupul PVH, care controlează de asemenea şi casa Tommy Hilfiger, a anunţat deja la începutul lui ianuarie o reproiectare strategică şi schimbarea numelui mărcii Calvin Klein 205W39NYC, precum şi închiderea anul acesta a magazinului emblematic de pe Madison Avenue, din Manhattan. El a ales să renunţe complet la acest segment şi, potrivit site-ului de specialitate Women’s Wear Daily, a concediat 100 de persoane la New York şi Milano.
În 2017, ansamblul produselor vândute sub marca Calvin Klein, vestimentaţie şi parfumuri, ceasuri şi ochelari, a reprezentat o cifră de afaceri de 9,1 miliarde de dolari.